۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۹:۴۸

محمود حیدری به مهر خبر داد:

دوپینگ سه اسب مثبت اعلام شد/ کمیته انضباطی به شدت برخورد می‌کند

دوپینگ سه اسب مثبت اعلام شد/ کمیته انضباطی به شدت برخورد می‌کند

سرپرست فدراسیون سوارکاری با تاکید بر این نکته که ماموران آزمایش دوپینگ در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند یافت، گفت: در مسابقات قبلی که زیر نظر این فدراسیون برگزار شد آزمایش دوپینگ سه اسب مثبت اعلام شد که کمیته انضباطی به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

محمود حیدری در گفتگو با مهر، در خصوص برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: این رقابتها طی روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در مجموعه ورزشی نوروزآباد برگزار می‌شود و 60 ورزشکاری که از ابتدای سال بیشترین امتیازات را کسب کرده بودند در این رقابتها حضور دارند. به همین خاطر اسب‌های آنها در قرنطینه به سر بردند تا مشکلی برای دوپینگ نداشته باشیم.

وی درباره آزمایش دوپینگ اسب‌های ورزشکاران تاکید کرد: در مسابقات قبلی هم این کار را انجام داده‌ایم و ماموران آزمایش دوپینگ در این رقابت نیز حاضر هستند. در این مدت آزمایش سه اسب مثبت اعلام شده است که قرار است روز یکشنبه آینده کمیته انضباطی در این باره تشکیل جلسه بدهد و شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت تا محیط مسابقات را سالم نگه داریم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری ادامه داد: فدراسیون جهانی یکسری داروهای ممنوعه را برای مسابقات در نظر گرفته که لیست آن را در اختیار ورزشکاران قرار داده‌ایم ولی برخی سوارکاران اقدام به تزریق مواد نیروزا به اسب‌های خود می کنند تا از این راه بتوانند کسب عنوان کنند.

حیدری همچینن در خصوص تغییر ساعت برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون عنوان کرد: به دلیل تداخل با برخی جلسات مجمع فدراسیون به جای ساعت 10 روز دوشنبه ششم آبان ماه در ساعت 15 همان روز برگزار می‌شود.

کد خبر 2155269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha